Voor veerkracht & zelfvertrouwen

Sterk naar School Podcasts

Korte en krachtige en grappige en eerlijke Podcasts voor ouders met pubers, over hoe te steunen en een mooi mens van je kind te maken zonder altijd en eeuwig het zeikmens te moeten uithangen.

HIER kun je de podcasts vinden:

SPOTIFY
Anchor

Verderop op deze site zal ik later audiofiles uploaden zodat je ze ook vanaf deze website kunt beluisteren.

Soms verwijs ik naar documenten of andere documeten; Hieronder een lijst waar je ze kunt downloaden. Ik vul deze lijst steeds aan wanneer nodig.

Planningen
Werkbladen ‘Wat doe ik fout?’

Podcasts afleveringen

Sterk naar School Podcasts