Voor veerkracht en zelfvertrouwen

Online  lezing

‘Pubers en Ruzie’

Pffff ze worden al boos als ik ‘Goedemorgen’ zeg!

Ben jij het ook zo zat dat de sfeer in huis om het minste of geringste om zeep wordt geholpen?

Waarom is er toch steeds zoveel ruzie? Het gaat vaak niet eens echt ergens over. Ruzie tussen jou en je puber, ruzie tussen je partner en je puber, ruzie tussen puber en broers of zussen… houdt het dan nooit op?!

Ehm, nee. Ophouden gaat het niet, daar zijn het (je) kinderen / pubers voor. Maar je kunt er wel wat aan doen. Je kuns als ouder wel zorgen dat het allemaal wat minder ontvlambaar is, minder op scherp staat. En je kunt je kind leren om emoties en onmacht op een wat handigere manier te uiten dan door te ontploffen.

Hoe? Doe mee met de lezing:

Pubers en Ruzie
Do 23 mei 2024
20:00 – 21:00

Geef je hieronder op, dan krijg je de mails met de zoomlink, de werkbladen zsm in je mail.

Ja! Ik ben er graag bij!

Sterk naar school - Femke Wester - femke@sterknaarschool.nl - 06 43714150