Voor veerkracht en zelfvertrouwen

Een Luisterend Oor

Even gewoon je verhaal kwijt
Zonder dat iemand daar weer een mening over geeft
Of over jou
Zonder dat iemand advies gaat zitten geven.

“Heb je dat al geprobeerd???” –  ja DUH!

“Heb je daar al aan gedacht?” – Neeee echt nogg NOOIT. Right.

“Oh dat had een kennis van een vriendin ook, dan moet je gewoon even…” – Zucht. ROT OP!

Gewoon, wat lekkers te drinken. De Mooie Stoel bij mij, of thuis op je bed. Een koekje of wat chocola en dan gewoon even je hart luchten. Heerlijk.

Get rid of your shit!

“Ik heb helemaal geen coach nodig!”

KLOPT.
Weet je, de meeste jongeren hebben helemaal geen coach nodig. Je bent precies goed zoals je bent. Daar hoeft niet aan gesleuteld en geklooid. Maar dat wil niet zeggen dat geen problemen hebt, of verdriet, of angst. En als je teveel opkropt, dan moet die shit er érgens uit. En dat gaat niet altijd zoals je dat zou willen en voor je het weet zit het overal behalve waar je het makkelijk kunt doorspoelen.

Dan krijg je ruzie met je beste vriend of vriendin om niks.
Of je krijgt gezeik op school.
Of je wordt stiller en stiller en kruipt in jezelf.
Of je gaat jezelf pijn doen, of anderen.

Terwijl je dat eigenlijk niet wilt, maar je kan het gewoon niet altijd tegenhouden en dan is het al te laat…

Dat is allemaal menselijk, en het gebeurt af en toe, maar handig is het niet. En het hoeft ook niet.

Je mag bij mij je shit dumpen, alles waar je je voor schaamt, maar ook je verliefdheid of andere kriebels. Je twijfels en plannen… Ik laat je lekker gewoon uitspreken. Ik stel af en toe een vraag, help je zo nu en dan wat verder, maar ik ga je NIET coachen, advies geven of vertellen hoe het allemaal zit en hoort.

Lijkt je dit wat?

Jij, of je vader of moeder, kunnen meer informatie aanvragen via het formulier hiernaast.

GET RID OF YOUR SHIT!

Wat kost dat dan en andere praktische zaken

Simpel. Het kost 50 euro per uur, en je ouders (of jij zelf) kopen een strippenkaart voor drie keer. Daar mag je een jaar over doen. Als het geld er gewoon niet is, dan zijn er altijd alternatieven.

Het is normaal gesproken in mijn werkkamer, in Winsum, Groningen. Maar ja, voor sommigen is dat even onpraktisch ver als Siberië, dus het kan ook online of gewoon bellen (aargh ja lekker old-school). En in sommige gevallen kan ik ook naar jou komen.

Het is voor iedereen tussen ongeveer 11 en 22 jaar oud. Als je vader en moeder zelf ook willen, dan moeten ze maar even op de pagina voor ouders kijken.

Wat je krijgt:

• Drie keer een luisterend oor voor een uur
  • Nieuwe inzichten in jezelf
  • Opluchting
  • Ruimte in hart en hoofd
  • Nieuw, frisse plannen en ideeën
  • Thee en chocola
  • Leren lachen (of zacht glimlachen) om je eigen verhalen
  • Misschien een kat op schoot als ze willen
  • En veel dingen die we nog niet kunnen voorzien
  • En je mag me altijd appen als je even een vraag hebt

YES PLEASE! Dat wil ik wel…!