Zelfvertrouwen en Veerkracht – Pubercoaching

Planningsdocumenten

“Dat staat wel op magister”– FAIL

Maandplanning

Als je één planning bij zou moeten houden is het deze maandplanning. In één blik kun je zien wanneeer je toetsen zijn, wanneer er drukke en minder drukke momenten zijn.

Geloof me, als je het niet regelmatig letterlijk onder ogen ziet vergeet je de toetsen waar je JUIST het hardst voor zou moeten werken.

Nooit meer “Oh shit dat is morgen al!!!”

Download MAANDPLANNING

“Pfff dat kan morgen nog wel” — of toch niet…

Weekplanning

Hoeveel tijd heb je eigenlijk om je huiswerk te doen? Hoeveel tijd blijft er echt over als je school, reistijd, thee, avondeten, sporten en lummelen er van af trekt? Is dat genoeg? Gebruik deze weekplanning om inzicht te krijgen in wanneer je echt tijd hebt om te leren.

Download hier je WEEKPLANNING

“Waah moet dat VOOR allemaal VANDAAG af?!”

Dagplanning

Voor wanhopig volle dagen. Als je een strakke planning maakt, als een schoolrooster, is je paniek gelijk weg. Je hoeft maar aan één vak tegelijk te denken en alleen maar te doen wat je moet doen. Enneh, plan ook even beloningen in 😉

Download hier je DAGPLANNING

Sterk naar school - Femke Wester - femke@sterknaarschool.nl - 06 43714150